29/12/17

'Μανούλες" στην προπαγάνδα οι Τούρκοι - Έκαναν ταινία με τα "Ματωμένα Χριστούγεννα" του '63 που σκηνοθέτησαν οι ίδιοι με τους Άγγλους

Τουρκική προπαγάνδα «Ματωμένα Χριστούγεννα» του '63 (Ταινία)

Ο Δεκέμβριος του 1963 έχει μείνει στην Ιστορία της  Κύπρου ως τα  «Ματωμένα Χριστούγεννα»,  αφού η τυχαία δολοφονία της Τ/κ πόρνης Τζεμαλιγιέ και ενός T/κ το πρωινό της 22ης  εκείνου του μήνα, αποτέλεσε την απαρχή της τουρκοανταρσίας και της συνεπακόλουθης κατάρρευσης της Κυπριακής Δημοκρατίας του 1960. Οι διακοινοτικές ταραχές που ακολούθησαν  μεταξύ 63 - 64 αποτελούν έκτοτε μια δικαιολογία για την Τουρκία και τους Τ/κ, που επικαλούνται  «σφαγές» που έγιναν εναντίον τους από Ε/κ.  Πέραν από τα διάφορα βιβλία, η τουρκική προπαγάνδα προχώρησε τα προηγούμενα χρόνια στη σκηνοθεσία και ταινίας με αφορμή τα περιστατικά. Το 2012 κυκλοφόρησε μάλιστα και μια ταινία μικρού μήκους, με τίτλο «Kanli Noel» (Ματωμένα Χριστούγεννα), όπου η τουρκική προπαγάνδα παρουσιάζει τους Ε/κ περίπου ως αιμοβόρα τέρατα.
Όπως φαίνεται στο trailer της ταινίας, αρχικά οι Bρετανοί, σε συνεννόηση με τους Ε/κ, σχεδιάζουν πώς να εξοντώσουν τους Τουρκοκυπρίους στη Λευκωσία. Αργότερα, Ε/κ ένοπλοι, με διακριτικά της ΕΟΚΑ, εισβάλλουν σε σπίτια και δολοφονούν αδιακρίτως άμαχο πληθυσμό.
Χαρακτηριστικό, στο βίντεο, απόσπασμα, είναι και η προβολή του φρικτού περιστατικού της μπανιέρας με τα δολοφονημένα παιδάκια Τ/κ και μια γυναίκα να πλέουν στο αίμα. Το σκοτεινό αυτό περιστατικό συνέβη στις 24 Δεκεμβρίου του 1963, με τους Τούρκους να κατηγορούν έκτοτε τους Ε/κ ότι κρύβονται πίσω απ’ αυτό το στυγερό έγκλημα. Η αλήθεια, ωστόσο, έλαμψε κάποια χρόνια αργότερα.
Συγκεκριμένα, όπως ομολόγησε στον Κώστα Γεννάρη (βιβλίο  Εξ Ανατολών, 2000) ο ίδιος ο Τ/κ φωτογράφος Αχμέτ Μπαράν, που τράβηξε τη φωτογραφία, το έγκλημα διέπραξε σε κατάσταση αμόκ ο πατέρας της οικογένειας και Τούρκος ταγματάρχης της ΤΟΥΡ.ΔΥ.Κ.  Νιχάτ Ιλχάν, ο οποίος φυγαδεύτηκε αργότερα από τις τουρκικές υπηρεσίες στο εξωτερικό.
Επιπλέον φως στην υπόθεση, ήρθε να δώσει το 2005 και ο Τουρκοκύπριος δημοσιογράφος και πολιτικός Σενέρ Λεβέντ, που στην εφημερίδα Afrika δημοσίευσε φωτογραφίες της μπανιέρας χωρίς αίματα και με τις σορούς των θυμάτων έξω από αυτή, για να καταδείξει τη σκηνοθεσία των Τούρκων για σκοπούς προπαγάνδας.
Μέχρι σήμερα, οι Τούρκοι διατηρούν το συγκεκριμένο σπίτι ως δήθεν «Μουσείο της Βαρβαρότητας» των Ε/κ εναντίον των Τ/κ.
Σημερινή

2 σχόλια:

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.