16/1/18

Προσοχή, όχι άλλα τραγικά λάθη - Γιατί είναι εθνικό έγκλημα ένα δημοψήφισμα για το Σκοπιανό

Ένα δημοψήφισμα για το Σκοπιανό θα ήταν μια εθνική προδοσία όπως ήταν το πραξικόπημα του 2015.
Του Σταύρου Καλεντερίδη*
Δημοκρατικά δημοψηφίσματα δεν γίνονται από πολιτικούς. Η χώρα μας έχει υποφέρει στην ιστορία από δημοψηφίσματα που προκήρυξε η εκάστοτε διεφθαρμένη πολιτική ηγεσία. Από χούντες και βασιλιάδες, μέχρι τις συμμορίες του Μαξίμου στις μέρες μας. Και στις 8 περιπτώσεις δημοψηφισμάτων, τα ερωτήματα ήταν ελεγχόμενα, προκατέβαλαν το αποτέλεσμα και εν τέλει στοίχισαν στη χώρα. Για να μην έχουμε τα ίδια επιβλαβή εθνικά αποτελέσματα και το αίσθημα προδοσίας και πικρίας του 2015, διαδικασίες για δημοψήφισμα πρέπει να εκκινούν μόνο οι πολίτες
Όταν δηλαδή προκύπτει ανάγκη στην κοινωνία και όχι όταν το πολιτικό προσωπικό θέλει να ξεπουλήσει τη χώρα. Οι διαδικασίες δημοψηφίσματος πρέπει να είναι υποχρεωτικά δημοκρατικές, δίκαιες, και με τρόπο που να διασφαλίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και η εθνική κυριαρχία της χώρας. Ενδεικτικά, εξετάστε την περίπτωση της Ελβετίας. Τα δημοψηφίσματα ως έχουν στην Ελλάδα αποτελούν εργαλείο χειρισμού και εξαπάτησης των πολιτών.
Δημοψηφίσματα γίνονται όταν υπάρχει κάποιο δίλημμα στην κοινωνία, ενώ για το Σκοπιανό ζήτημα δεν υφίσταται κανένα απολύτως. Από πότε πρέπει να ψηφίζουμε για τα τεχνητά ιστορικά κατασκευάσματα των αντιπάλων της Ελλάδας τα οποία αγγίζουν και τα όρια της τρέλας; Δεν γίνονται δημοψηφίσματα επειδή απλά διαφωνεί το πουλημένο πολιτικό σύστημα με τους πολίτες μιας χώρας. Εν προκειμένω, δεν υπάρχει τίποτα αμφισβητήσιμο, ενώ οι πιέσεις για δημοψήφισμα αποτελούν προσπάθειες των πολιτικών να δημιουργήσουν τεχνητή αμφισβήτηση της ελληνικότητας της Μακεδονίας μας. Ένα τέτοιο δημοψήφισμα θα αποτελούσε σφετερισμό και κατάχρηση εξουσίας και εξηγώ:
Το ζήτημα άπτεται των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας μας και ως εκ τούτου είναι υπεράνω διαπραγματεύσεων. Το δημοψήφισμα αν μας επιβληθεί και πραγματοποιηθεί, θα δημιουργήσει ένα καταστροφικό νομικό προηγούμενο το οποίο θα διαρρηγνύει το θεσμικό εθνικό οικοδόμημα της Ελλάδας. Θα δημιουργήσει ρωγμές στο θεσμικό οικοδόμημα που καθιστά τη χώρα ελεύθερο και κυρίαρχο κράτος. Τα πράγματα είναι τόσο σοβαρά. Δεν μπορούν να μας επιβάλλουν δημοψήφισμα για να ψηφίσουμε αν θέλουμε να κρατήσουμε ή να απωλέσουμε τα φυσικά κυριαρχικά δικαιώματα του έθνους μας. Δεν γίνονται δημοψηφίσματα επί παντός επιστητού. Το επόμενο βήμα είναι να μας βάλουν να ψηφίσουμε για το ποιο κράτος θα ασκεί κυριαρχία στη Ρόδο ή για το ποια χώρα θα είναι υπεύθυνη πολιτιστικής διαχείρισης του Παρθενώνα. Μπορούμε δηλαδή αντί για Ελλάδα να αποκαλούμαστε και το «Μεγάλο Παζάρι».
Τα κυριαρχικά δικαιώματα μιας χώρας είναι προφανώς αδιαπραγμάτευτα και ανήκουν στη σφαίρα του αυτονόητου. Οι ψηφοφορίες επ’ αυτών τα καθιστούν αυτομάτως νομικά μετέωρα και εν δυνάμει παραχωρήσιμα. Με την διενέργεια δημοψηφίσματος αποδεχόμαστε σιωπηρά την αίολη φύση τους. 
Ταυτόχρονα, η οποιαδήποτε δημοψηφισματική δικαίωση τώρα, θα αποδειχθεί προσωρινή ενώ αποτελεί στην ουσία πύρρειο νίκη για τρεις λόγους. 
Πρώτον, διότι όπως προαναφέρθηκε, θα είναι πλέον ήδη αργά μιας και η Ελλάδα θα έχει αποδεχθεί ότι η εκούσια παραχώρηση της εθνικής μας ταυτότητας και κληρονομιάς είναι πλέον συζητήσιμη. 
Δεύτερον, διότι οι Έλληνες πολίτες θα φανούμε αδιάλλακτοι σε ένα ζήτημα που έχουμε αποδεχθεί ως συζητήσιμο. Η αδιαλλαξία αυτή θα μας κοστίσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης μιας και θα γίνουμε ο στενοκέφαλος λαός που δεν επιθυμεί τη λύση. Μέσω της πολιτικής πίεσης που θα δεχθούμε είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούμε μελλοντικά σε ταπεινή συνθηκολόγηση σε ένα δεύτερο δημοψήφισμα επί του θέματος. Θυμηθείτε εδώ το ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν για το οποίο τα διεθνή κοράκια μας βάφτιζαν αδιάλλακτους και στείρους επειδή δεν υπερψηφίσαμε το έκτρωμα που...

Η συνέχεια του άρθρου στο Μαύρο Κουτί

35 σχόλια:

  1. Όλο αυτό τό διατύπωσε μέ απόλυτο τρόπο ό Κωνσταντίνος παλαιολόγος στήν απάντησή του στόν Μωάμεθ περί παράδοσης σέ αυτόν τής Πόλης :
    <>
    Τί είπε λοιπόν ό καταπληκτικός αυτός Έλληνας;
    Ότι τό νά σού παραδώσω τήν Πόλη δέν είναι δικό μου δικαίωμα αλλά καί ούτε κανενός άλλου κατοίκου τής Πόλεως αυτής. Δηλαδή,είπε ότι ή Πόλη αυτή ανήκει σέ μάς , τούς τωρινούς κατοίκους της , αλλά , ανήκει καί στούς μελλοντικούς καί στούς προγενέστερους , στούς πεθαμένους της , γι΄ αυτό δέν μπορεί κανείς ποτέ νά τήν διαθέτει κατά τό εκάστοτε δοκούν. Σημαίνει πώς τήν εθνική σου κυριαρχία δέν τήν παίζεις στά ζάρια τών όποιων πολιτικών σκοπιμοτήτων μιάς εφήμερης επικαιρότητας. Ή εθνική κυριαρχία άν χαθεί, χάνεται ΜΟΝΟΝ στό πεδίο τής μάχης. Καί αυτό πρόσκαιρα. Γιατί μετά ξανακερδίζεται. Παραδείγματος χάριν , μετά από πόσους αιώνες οί Ισραηλινοί ξαναέφτιαξαν κράτος; Μετά από δυόμισυ χιλιετίες. Εάν είχαν χάσει τό όνομά τους ή τό είχαν παραχωρήσει οικειοθελώς θά είχαν εξαφανιστεί από τήν Ιστορία. Ο ξένος παράγων καί ντόπιοι εθνομηδενιστές σέ αυτό αποβλέπουν..... Σέ μιά Ελλάδα δίχως Έλληνες.
    Ευχαριστώ
    Αθηνά Κατσαφάδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Σταύρο, Αν τα μέχρι τώρα δημοψηφίσματα ήταν υποκινουμενα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνει το δημοψήφισμα για τα Σκόπια ??? Θα μπορούσες να πεις Ναι να γίνει και να γινει σωστός έλεγχος των ερωτημάτων!!! Όχι πονάει δόντι κόβω κεφάλι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε το άρθρο σε παρακαλώ για να καταλάβεις

      Διαγραφή
    2. Είναι αλήθεια ότι το σταμάτησα γιατί διαφωνούσα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Όλα είναι δρομολογημενα. Ρίχνουμε κ καμία παρόλα για δημοψήφισμα για τα μάτια του γκαβου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Β ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ
    Συγχαρητήρια Σταῦρο Καλεντερίδη γιά τό ἀνωτέρω ἄρθρο.
    Α) Πράγματι, νομικῶς, παρέχει τό ἄρ. 44 παρ.2 τοῦ Συντάγματος δυνατότητα γιά προκήρυξη δημοψηφίσματος μόνο γιά "κρίσιμα" ἐθνικά θέματα (ἤ γιά νόμο πού ἀφορᾶ κοινωνικά θέματα).
    "Κρίσιμα" ἐθνικά θέματα, σημαίνει σπουδαῖα καί ἀμφισβητούμενα θέματα, γιά τήν πορεία τοῦ ἔθνους καί τῆς πατρίδας.
    Ὄχι θέματα ὑπονομεύσεως τῆς ὑποστάσεως ἤ διαβρώσεως τοῦ τρόπου συγκροτήσεως ἤ πιθανῆς διαιρέσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους, ἤ τῆς Ἐλληνικῆς Ἐπικατείας. Αὐτά, δέν τίθενται σέ ἀμφισβήτηση καί ἄρα σέ κρίση, ὅσο σοβαρά καί ἄν εἶναι.
    Σέ τέτοια θέματα, τίθεται μόνο ὑποχρέωση ἀντιστάσεως καί τῶν Ἑλλήνων καί τῶν κυβερνώντων, κατά πάσης ἐπιβουλῆς.
    Φαντάζεται κανείς, ὅταν τό 1941 εἰσέβαλαν οἱ Γερμανοί στήν Ἑλλάδα, κάμπτοντας τήν ἀντίσταση τῆς Σερβίας, καί παρακάμπτοντας τήν Βουλγαρική μεθόριο, νά ἔλεγε μιά Ἐλληνική Κυβέρνηση, ὁσοδήποτε δημοκρατική, ὅτι "Σταθεῖτε, νά φτάσουμε σέ ἕναν λογικό συμβιβασμό, ὥστε νά μήν ἔχετε οὔτε σεῖς ἀπώλειες οὔτε ἐμεῖς, ἀλλά καί γιά νά εἴμαστε φρόνιμοι μετά γιά νά μπορεῖτε νά στραφεῖτε μέ τά στρατεύματά σας σέ ἄλλα μέτωπα, καί γι' αὐτό σέ μία-δυό ἑβδομάδες, θά κάνουμε ἕνα δημοψήφισμα,
    γιά τό ἄν συμφωνοῦμε ὡς λαός νά κατακτήσετε ὅλην τήν Ἑλλάδα, ἤ νά καταλάβετε τήν Ἑλληνική Ἐπικράτεια κατά τό ἥμισυ"....

    Ἔχεις ἀπόλυτα δίκηο Σταῦρο Καλεντερίδη. Διότι δημοψηφίσματα ἐπιτρέπονται μόνο γιά "κρίσιμα", δηλαδή σοβαρότατα ἀλλά καί ἀμφισβητούμενα, ἐθνικά θέματα.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Β) Εἰδικά ὡς πρός τό Σκοπιανό, εἶναι μέν ἀμφισβητούμενο τό ἀκριβές ὄνομά τους, ἀλλά δέν εἶναι ἀμφισβητούμενο, ἱστορικῶς καί πολιτικῶς, τό ὅτι δέν μποροῦν νά ὀνομάζονται, ὡς κυρίαρχο κράτος, Μακεδονία - οὔτε μέ λέξεις πού ἐμπεριέχουν τόν ὅρο Μακεδονία. Αὐτό εἶναι ἕνα ἀπολύτως δεσμευτικό ἱστορικό δεδομένο.
    Τυχόν δέ γεωγραφικοί ὅροι μέ τόν γεωγραφικό ὅρο Μακεδονία, θά μποροῦσαν νά ἀφοροῦν μόνο Γεωγραφικές Περιοχές, ὄχι κυριάρχο κράτος.

    Διότι, φαντάζεται κανείς, τί πρόβλημα θά δημιουργοῦσε π.χ. στήν σημερινή Deutschland (γῆ τῶν Τευτόνων) τυχόν χρήση ἀπό τήν Αὐστρία, τῆς γεωγραφικῆς όνομασίας Germania ὡς ἐθνικῆς της ὀνομασίας, μέ ἀλυτρωτικές βλέψεις γιά τήν Νότια Deutschland, πού ἱστορικῶς εἶναι καί ἦταν, ὅπως καί ἡ Αὐστρία, Γερμανία;
    - Ἡ ἐπίκληση γεωγραφικῶν ὅρων, ὅπως κάνουν τά Σκόπια ἐπικαλούμενα ὅτι ἡ Μακεδονία ἐκτεινόταν στήν ἀρχαιότητα, καί στό εδαφός τους, ἐπίκληση μάλιστα μετά ἀπό τόσους αἰῶνες, καί χωρίς οὐσιαστική ἐθνολογική βάση, ταιριάζουν μόνο σέ περιοχές, ὄχι σέ κυριάρχα κράτη μέ ἀλυτρωτικές βλέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα θέματα για τα οποία δύνανται να απαντήσει ο λαός δημοψηφισματικα και δημοκρατικά σαφώς αποκλείουν ορισμένα ερωτήματα.Π.χ δε μπορούμε να ψηφίσουμε αν θα εκτελέσουμε κάποιον.Δεν νομίζω όμως οτι το θεμα των Σκοπίων και οι βασικές γραμμές εσωτερικής ,εξωτερικής και σ οικονομίκης πολιτικής ειναι θέματα που πρέπει να αποκλείονται ! Δυστυχως τα τελευταία αποκλείονται απο το Σύνταγμα,Στην περίοδο δε που διανύουμε όλο το πολιτικό σκηνικό σχεδόν ειναι απέναντι απο τον ελληνικό λαό χρονια τωρα ! Απο το πακέτο Πινιειρο του αείμνηστου Μητσοτακη μέχρι σήμερα επιζητά εναγωνίως λύση με συνθέτη ονομασία.Ανοιγει πάντως μεγάλα θέματα το άρθρο πολιτικά και νομικά που θέλουν ανάλυση.Ειναι ζητήματα σχετικά με το σύνολο της λεγόμενης δυτικής δημοκρατίασ οχι μόνον ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φοβαμαι πως οι πολιτικές επιδιώξεις, προκαλούν μέγιστη σύγχυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Τα κυριαρχικά δικαιώματα μιας χώρας είναι προφανώς αδιαπραγμάτευτα και ανήκουν στη σφαίρα του αυτονόητου. Οι ψηφοφορίες επ’ αυτών τα καθιστούν αυτομάτως νομικά μετέωρα και εν δυνάμει παραχωρήσιμα. "
    ΑΡΙΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κυρίαρχα δικαιώματα μιας χώρας προφανώς και είναι αδιαπραγμάτευτα και συνεπώς καλώς το σχολιάσατε.

      Ωστόσο εδώ στην περίπτωση για την οποία συζητάμε ότι πρέπει να αποκλειστεί το δημοψήφισμα ήδη μία ελάχιστη ελιτ ήδη τα διαπραγματεύεται και ως εκ τούτου διαφωνώ με το αριστα ... τείνοντας μάλλον προς το "κακιστα".

      Διαγραφή
  8. Με την ουσία του άρθρου συμφωνώ ότι δηλαδή δεν πρέπει να διενεργούνται δημοψηφίσματα για θέματα μείζονος σημασίας όπως για παράδειγμα σε θέματα εθνικής υπόστασης ή ακόμα για την άρση των βασικότερων ανθρώπινων δικαιωμάτων.

    Ωστόσο εδώ σε αυτή την περίπτωση οι υποκινητές που δημιουργούν αυτό το ανύπαρκτο ζήτημα το οποίο και εύχομαι να μπει ως ερώτημα σε δημοψήφισμα -αν και δεν πιστεύω ότι θα κάνουν- αν θα γίνει κάτι τέτοιο θα το κάνουν ώστε ο λαός να δώσει την άρνηση που αυτοί ως υποχείρια δεν μπορούν να δώσουν. Με αυτή την προοπτική προκειμένου μία ελάχιστη και ανίκανη ελιτ να παραδώσει οριστικά τα δίκαια του έθνους καλύτερα μέσα από δημοψήφισμα να αποφασίσουμε δίνοντας ξεκάθαρη την άρνηση του ο λαός.


    ΥΓ: Να θίξω παρομοίως τα εξής: Αφ' ενός στο σύνταγμα μας το οποίο ως σύνταγμα θα έπρεπε να θεωρείται εκ προοιμίου απαραβίαστο έχει ενσωματωθεί ειδική μέριμνα "ο ελληνικός λαός και ο πατριωτισμός του να εγγυάται το απαραβίαστο του" και αφ' ετέρου τι θα γινόταν στην Κύπρο με το σχέδιο Αναν αν ο κυπριακός ελληνισμός δεν είχε μέσω του δημοψηφίσματος δεν είχε "βροντοφωνάξει" ΟΧΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐπιτρέψτε μου, νά διευκρινίσω, ὅτι τό Ναί τῶν Κυπρίων στήν Ἔνωση μέ τήν Ἑλλάδα τό 1955, καί τό Ὄχι τῶν Κυπρίων στό σχέδιο Ἀνάν, διαφέρουν ἀπό τυχόν δημοψήφισμα γιά τό Σκοπιανό πρόβλημα.
      _ Ὅπως ἀνέφερα ἀνωτέρω (κατά τό ἄρ. 44 παρ. 2 τοῦ Ἐλληνικοῦ Συντάγματος):
      "Κρίσιμα" ἐθνικά θέματα, σημαίνει σπουδαῖα καί ἀμφισβητούμενα θέματα, γιά τήν πορεία τοῦ ἔθνους καί τῆς πατρίδας. - Ὄχι θέματα ὑπονομεύσεως τῆς ὑποστάσεως ἤ διαβρώσεως τοῦ τρόπου συγκροτήσεως ἤ πιθανῆς διαιρέσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους, ἤ τῆς Ἐλληνικῆς Ἐπικατείας. Αὐτά, δέν τίθενται σέ ἀμφισβήτηση καί ἄρα σέ κρίση, ὅσο σοβαρά καί ἄν εἶναι. Σέ τέτοια θέματα, τίθεται μόνο ὑποχρέωση ἀντιστάσεως καί τῶν Ἑλλήνων καί τῶν κυβερνώντων, κατά πάσης ἐπιβουλῆς.

      Στήν περίπτωση λοιπόν τῶν δημοψηφισμάτων τῆς Κύπρου, καί τό 1950 καί τό 2004, ἐπρόκειτο γιά δημοψηφίσματα ἀντιστάσεως τῶν Ἑλλήνων κατά ἐπιβουλῆς. Δέν τέθηκε σέ ἀμφιβολία διά τοῦ δημοψηφίσματος κεκτημένο ἐθνικῆς κυριαρχίας, ἀλλά μέ τό δημοψἠφισμα οἱ Ἕλληνες τῆς Κύπρου ἀπάντησαν σέ ἀμφισβητήσεις ἔξωθεν, τῆς ἐθνικῆς ὑποστάσεως καί κυριαρχίας.

      [Εἰδικώτερα: Τό 1950 μέ τό δημοψἠφισμα οἱ Ἕλληνες τῆς Κύπρου ἀπάντησαν στήν ἄρνηση τῆς ἀποικιοκρατικῆς Ἀγγλίας, νά παραχωρήση στήν Κύπρο τήν πλήρη πολιτική ἐλευθερία πού εἶχε ὑποσχεθῆ.
      Τό 2004 μέ τό δημοψἠφισμα οἱ Ἕλληνες τῆς Κύπρου ἀπάντησαν σέ ἀσφυκτικές πιέσεις διά τῆς λεγομένης διπλωματικῆς ὁδοῦ, πού στόχευαν στήν καταστροφή τῆς ὑποστάσεως καί τῆς συγκροτήσεως τοῦ Ἐλληνικοῦ ἔθνους στήν Κύπρο.
      Δέν ἔγιναν δημοψηφίσματα γιά ξεπούλημα, ἀλλά γιά ἄμυνα, καί δή ἔγιναν ἀναγκαστικά, ἐπιβάλλονταν ἀπό τίς πιέσεις, καί μάλιστα, ἐνώ τό 1950 κάλεσε ἡ Ἐκκλησιαστική ἡγεσία σέ δημοψήφισμα γιά νά καμφθῆ ἡ ἀποικιοκρατική πίεσις, τό 2004, έγινε δημοψήφισμα, χωρίς προϋποθέσεις ἐλεύθερης ἀποφάσεως τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας μας γιά τό ἄν θά γίνη τό δημοψήφισμα πού εἶχε σχεδιασθῆ γιά νά κλονίση τήν ὑπόσταση τῆς ἐλευθερίας τῶν Ἐλλήνων τῆς Κύπρου].

      Διαγραφή
    2. Κ. ΑΣΠΕΡ λέτε, "...καλύτερα μέσα από δημοψήφισμα να αποφασίσουμε δίνοντας ξεκάθαρη την άρνηση του ο λαός":
      _ Μετά ἀπό ἕνα δημοψήφισμα, στο ὁποῖο φυσικά θά ἀρνηθοῦμε τό ὄνομα τῆς ἱστορίας μας καί τῆς πατρίδας μας, Μακεδονία, στούς Σκοπιανούς, θά ὑπάχει μήπως πρόβλεψη, ὅτι δέν θά τό ξαναχρησιμοποιήσουν;
      (Ἀλλοιῶς, θά πρόκειται γιά μαγειρέματα, δηλ. πῶς νά καταπιοῦμε παραχώρηση ἐθνικῆς κυριαρχίας, πού καλοῦνται νά μᾶς τήν "φορέσουν" ἀποτελεσματικά, "πολιτικοί μας").
      Σωστά λέει ὁ Σταῦρος, ὅτι ἄν εἶναι νά γίνῃ δημοψήφισμα, πρέπει νά τό κινήσει ὁ λαός, ἀλλοιῶς εἶναι μεθόδευση κατά τῆς ἀληθινῆς γνώμης τοῦ λαοῦ. Θά μποροῦσε π.χ. νά πῆ ὄχι ὁ λαός, μετά ἀπό τυχόν προδοσία στήν κορυφή, καί ὑπό ἄλλην ἡγεσία του.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση και βεβαίως δεν μπορώ να διαφωνήσω ως προς το πότε διεξάγεται δημοψήφισμα και ότι αυτό πρέπει να εγκρίνεται εφόσον υπάρχει κρίσιμο εθνικό θέμα. Ωστόσο από την στιγμή κατά την οποία η εθνική υπόσταση υπονομεύεται και μάλιστα όταν αυτή η εθνική βλάβη γίνεται από την ίδια την κυβέρνηση τότε νομίζω πως αυτομάτως γεννάται και κρίσιμο εθνικό θέμα, τόσο κρίσιμο μάλιστα όσο δεν γίνεται άλλο κρισιμότερο.

      Διαγραφή
    4. Εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει καμία πρόνοια να επιβάλει ο λαός δημοψήφισμα εκτός αν αυτό επιβληθεί με αντισυνταγματικές μεθόδους.

      Επιπλέον τα παραδείγματα που επικαλείστε όπως για παράδειγμα στις διάφορες εισβολές που υπέστη στο παρελθόν η χώρα μας τις οποίες εν τέλει στα πεδία των μαχών αντιμετώπισε και ότι δεν θα ήταν φρόνιμο να αποφασιζόταν αυτό μέσα απο δημοψηφισματα νομίζω ότι παραγνωρίζετε ως ασήμαντο το γεγονός οτι όποτε έγινε αυτό υπήρχαν οι ηγέτες οι οποίοι αντιστάθηκαν.

      Εδώ ομως δεν έχουμε κάτι παρόμοιο και επομένως με το να εξορκίζουμε τα δημοψηφίσματα απλά ανοιγουμε τον δρόμο ως αν "στις Θερμοπυλες οι 300 να ακολουθούσαν τυφλα όχι τον Λεωνιδα αλλά τον Εφιάλτη"

      Διαγραφή
  9. Κ.Σταυρο χιλιες χιλιαδες μπραβο...Ολα δειχνουν ευφυια μεγσλη..Αυτο ειναι υπεροχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενα δημοψηφισμα ειναι η κορυφαια λαϊκη ετυμηγορια. Ποτε δεν πρεπει να αρνουμαστε ενα δημοψηφισμα.
    Οι μονοι που δεν θελουn ενα δημοψηφισμα ειναι αυτοι που επιβουλευονται και καταπατουν θεμελιωδη δικαιωματα και αξιες ενος εθνους.
    Δειτε. Στα μεγαλα θεματα ποτε δεν προχωρησαν σε δημοψηφισμα.
    Το εκαναν μονο οταν σχεδιαζαν να παγιδευσουν τον ελληνικο λαο με το δημοψηφισμα του '15. Η απαντηση ηταν καταλυτικη.
    Ηταν ενα ηρωικο ΟΧΙ, το οποιο οταν με το καλο θα ελευθερωθουμε, θα το γραψομε στην ιστορια μας με χρυσα γραμματα.
    Οσον αφορα το σκοπιανο, ενα βροντερο ΟΧΙ στην παραχαραξη της ιστοριας και στην κλοπη ενος πολιτισμου, θα εστελνε ενα μηνυμα στα περατα της οικουμενης.
    Γιατι πρεπει να φοβομαστε το 99% μιας λαικής ετυνηγοριας? Γιατι πρεπει να φοβομαστε την εκδηλωση ολοκληρου του ελληνικου λαου? Τι ειναι αυτα που λεγονται εδω μεσα?
    Ειναι μια μοναδικη ευκαιρια να ενωσομε τον ελληνικο λαο σε μια εθνικη-πατριωτικη βαση. Ενα τετοιο δημοψηφισμα θα ηταν ενα ηλεκτροσοκ εθνικης αφυπνισης.
    Θα κλεινανε στοματα και θα σταματουσαν τα παζαρια πισω απο τις πλατες μας. Εχω την αισθηση οτι όποιος αντικρουει την αποψη του δημοψηφισματος δρα εκ του πονηρου...
    Ειναι τοσο εξωφθαλμη η αναγκαιοτητα του δημοψηφισματος .. Τι να πω. Δεν περιμενα μια τετοια τοποθετηση απο τον κ. Καλεντεριδη υιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε δεν διάβασες είτε δεν κατάλαβες το άρθρο. Χρήσιμο θα ήταν να προηγούνται και τα δύο από κάποιο σχόλιο μας..

      Διαγραφή
  11. Βρε παιδιά αυτό που παραπέμπετε σε άλλες ιστοσελίδες για τη συνέχεια του άρθρου είναι ενοχλητικό. Αφού θέλετε να στέλνετε κόσμο σε άλλες σελίδες τουλάχιστον βάλτε από την αρχή ένα σύνδεσμο κάτω από τον τίτλο να μας στέλνετε στη σελίδα που θέλετε να διαβάζουμε το άρθρο μια και καλή. Μη μας σηκώνετε στη μέση του άρθρου και μετά να ψάχνουμε πού είχαμε μείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΤΡΟΠΗ Κ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗ.
    Αυτή την στιγμή ο Ελληνας γνωρίζει ότι έχει προδότες στην Βουλή που του ΞΕΠΟΥΛΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.Το μπολτσεβίκικο καθώς και του Χίτλερ το σχέδιο τώρα υλοποιείται!!!!
    Μέσα σ αυτό το κόλπο εμπίπτει και η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ που υποτίθεται στο σαιτ σας αντιμάχεστε.
    ΩΣΤΟΣΟ Κ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗ,ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ.ΕΦ ΟΣΟΝ,ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ,ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ.
    ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 44 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;
    Το άρθρο 44 του Συντάγματος προσδιορίζει σαφώς ό,τι η διενέργεια δημοψηφίσματος προβλέπεται για κρίσιμα εθνικά ζητήματα.!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ντροπή στα επιστρέφω γιατί σχολιάζεις κάτι που είτε δεν διάβασες καν, είτε δεν κατάλαβες. Δοκίμασε ξανά

      Διαγραφή
  13. Δεν είμαι νομικός ούτε κάν πολιτικός επιστήμων, ωστόσο θα επισημάνω τα ακόλουθα :
    Η Ελληνική εθνική ταυτότητα, όπως κάθε άλλη εθνική ταυτότητα, είναι ΑΥΤΟΦΥΗΣ και ως εκ τούτου :
    - Υφίσταται εξ υπαρχής, ως την επισήμανε μονοσημάντως και διά παντός ο Ηρόδοτος.
    - Είναι εξ ορισμού αυθεντική και θεσμικώς γνησία.
    - Δεν υπόκειται σε αμφισβήτηση παρ’ ουδενός τρίτου.

    Συνεπώς, οιαδήποτε απονομή αυτής της ταυτότητας σε τρίτους, κάμπτει την γνησιότητά της και νοθεύει την έννοια του Έθνους.
    Εξ αυτού συνάγεται ότι, η απονομή της Εθνικής ταυτότητας σε τρίτους, πρέπει να έχει την σύμφωνη γνώμη του ΣΥΝΟΛΟΥ του Έθνους. Ακόμα και ένας να διαφωνήσει, καμμία απονομή πρός τρίτον δεν μπορεί να συμβεί.

    Επειδή δε, το ισχύον Ελληνικό Σύνταγμα παραγγέλλει :
    - Όλες οι εξουσίες υπάρχουν υπέρ του Έθνους (Άρθρο 1 παρ. 3)
    - Οι βουλευτές αντιπροσωπεύουν το Έθνος (Άρθρο 51 παρ. 2)

    συνεπάγεται ότι, κανένας βουλευτής δεν δικαιούται να συνεργήσει στην απονομή της Εθνικής ταυτότητας σε τρίτους. ΑΝ το κάνει, παραβιάζει το Σύνταγμα και διαπράττει το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.

    Έτσι νομίζω. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υποτιθεται οτι ολα γινονται ..μην κατεβουν οι Ρωσοι.Αλλα ο θεος τελευταια κανει γαργαλιστικες φαρσες...και ισως κατεβουν..πιο ευκολα..Θαχει μεγαλη πλακα στο φιναλε της φαρσας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε Καλεντερίδη επειδή έχω σχολιάσει και εγώ αν και ευπρεπώς νομίζω την αντίθεση μου στις αντιθέσεις που διατυπώσατε έναντι των δημοψηφισμάτων επί τόσο μεγάλων εθνικών αδιαπραγμάτευτων θεμάτων, και που με την άποψη σας θα συμφωνούσα αν ήδη ως κοινωνία δεν είχαμε περιπέσει σε μία πολιτική "εις άτοπον απαγωγή" όπου η επίλυση των καταστάσεων οδηγεί πάντοτε σε ψευδέστατο αποτέλεσμα. Σε ένα αποτέλεσμα δηλαδή όπου δεν υπάρχει καμία δυνατότητα λογικής επίλυσης.

    Στην περίπτωση μας δηλαδή (εννοώντας μέσα από την κυβερνητική πρακτική) έχουμε μία ισχνή κυβερνητική -τρόπος του λέγειν- πλειοψηφία η οποία εφαρμόζει αντί την "αρχή της μη αντίφσσης" ακριβώς το αντίθετο ξεκινώντας με ακραίες αντιφάσεις.

    Πραγματικά ισοδυναμεί με ακραία λογική αντινομία μια κυβέρνηση να θέτει αδιαπραγμάτευτα εθνικά ζητήματα σε δημοψήφισμα αν και τελικά φαίνεται αυτό να είναι που θα μας σώσει.

    Κατά την άποψη μου αν κάποια σημαντικά νοήματα αντλούνται από το άρθρο σας είναι αυτό ακριβώς που κίνησε και σε εμένα. Όπως για παράδειγμα η δημοκρατία που άρχουν οι ολίγοι, ή και η διαπραγμάτευση που αν και φανερά αντεθνική οδηγείται σε δημοψήφισμα !!! Για το λογικό σφάλμα δεν ευθύνεται η "διαπραγμάτευση" ούτε το "αντεθνική" ούτε και το "δημοψήφισμα", αλλά ωστόσο και τα τρία μαζί οδηγούν σε ακραίες αντιφάσεις.

    Το "κέρδος" που αποκόμισα από την ανάγνωση του άρθρου σας για έμενα αυτό ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ

    Για όσους έσπευσαν να παρανοήσουν ή να αποδομήσουν τη σκέψη του Σταύρου,
    θα κάνω ένα ΚΟΥΙΖ.

    Ενώ συνεχίζεται η διαπραγμάτευση για τα βαφτίσια των ανιστόρητων, κενοφανών βορείων γειτόνων μας, διεξάγεται στην Ελλάδα δημοψήφισμα.

    "ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ"
    ή
    "ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΥΛΕΤΙΚΟ ΟΡΟ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ"

    Το δημοψήφισμα λαμβάνει το συντριπτικό 70% ή 80% ή 90%.
    Τώρα κάνοντας ένα νοητικό άλμα, ας υποθέσουμε ότι ΕΓΩ αντιπροσωπεύω το
    "ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ", που συντάσσω το δημοψήφισμα προκειμένου να απαντήσει ο "κυρίαρχος ελληνικός λαός", ΕΣΕΙΣ.

    Ερώτηση: Που σας την έχω "στημένη";

    Αν δεν βρεθεί η απάντηση θα επανέλθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημ. Το δημοψήφισμα λαμβάνει το συντριπτικό 70% ή 80% ή 90% υπέρ του ΟΧΙ

      Διαγραφή
  17. Σπαταλατε ποταμια λογων..ανευ νοηματος.Καταλαβαινει κανεις τι θα πει ΑΞΙΩΜΑ...??Δεν ειναι νομικο η συνταγματικο η οτιδηποτε..Ειναι Αξιωμα..!!Δεν υπαρχει πολιτεια χωρις αυτο.Ειναι σαν τον νομο της βαρυτητας.Δεν υπαρχει συμπαν χωρις αυτην.Πατριδα χωρις..εδαφος..ονομα..ταυτοτητα..δεν υπαρχει.Ειναι η ανασα της χωρας αυτα τα πανω απ ολα..αυτονοητα...αμεταθετα..ακουνητα..θεμελιωδη..Δεν επιδεχονται ουτε ΚΙΧ..Ειναι δυνατον να κανεις δημοψηφισμα αν ο ηλιος ανατελει...ανατολικα ???? Τι ειναι ολα αυτα ?? Ασφαλως εχει δικιο ο Σταυρος...εξ ορισμου.!! ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ...ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΝ ΛΕΞΗ..ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ..ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ..ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΘΕΜΑ ΤΕΤΟΙΟ.Οποια χωρα θετει τετοιο θεμα ..αυτο ενα μονο σημαινει 3000 χρονια ιστοριας...ΠΟΛΕΜΟΣ.!! Ας θεσει η ρωσια ιδιο θεμα στην αμερικη...να μοιραστει το ονομα
    Αμερικη με την ρωσια..και να διεκδικησει η ρωσια μετα βασει ονοματος...οτι γουσταρει..στην αμερικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το μεγαλο αφεντικο απο την Αμερικη εστειλε τον Νιμιτς να μας πει οτι το οικοπεδο τους θα αλλαξει ονομα για να ειναι ποιο ιν. Δεν θελουν Ελληνες. Θελουν τη φυλη Μπουταρη. Ο Ελληνας τι κανει; Το μονο που του εμεινε, ΠΟΛΕΜΟ!!! Τι δεν καταλαβαινετε;; Μας σφαξανε, μας καψανε, μας παιδομαζωξανε και τωρα μας λενε αδειαστε μας και τη γωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.